Webgrafika

webmozaik

Sokszor előfordul velünk, hogy már egy létező oldal marketing menedzsmentjével bíznak meg bennünket.

A legtöbb helyen nem veszik eléggé komolyan a képi elemek "hatalmát"!

Gondoljunk csak bele...
Bemegyünk a boltba, az édességosztályra tévedünk. Egymás mellett sorakoznak a finomabbnál finomabb édességek. Egymás mellett van két azonos kiszerelésű csokoládé, csupán a csomagolásban térnek el.

csoki



 

Ön melyiket vásárolná meg?
Azt, amelyik beindítja az érzékszerveket, úgymond "eladja magát" vagy azt, amelyik csomagolása elmondja, amit már úgyis tudunk, hogy csokoládét találunk a "borítás" alatt?

Persze hogy azt, amelyik szebb!

Ez minden termékre, szolgáltatásra igaz lehet. Az emberek nemcsak a hasznosságot, de az élményt is megvásárolják. Érdemes kidolgozni tehát a képi elemeket!

Lépjünk tovább!  - Webgrafika


PÉLDA:

Alap:

alap


Orientált megjelenés, mely vezeti a tekintetet:

orientalt

  • A jó grafika megragadja a figyelmet!
  • Abban is segít, hogy eligazodjunk.
  • A különböző színekkel, méretekkel, mozgásokkal, effektekkel más és más fajta hatást lehet elérni.
  • A jó webgrafika vezeti a vevőt, és megkönnyíti számára a lényeges dolgok észrevételét, ezen felül esztétikai élményt is nyújt.
  • Unalomból senki sem vásárol! Legyünk érdekesek, kreatívak, provokatívak, szépek, és emellett adjunk információt is!
Az oldal tetejére!