Weboldal készítés csomagok

Google AdWords kampányok menedzselése

Az okostelefonok és széles sávú internet korában a legtöbb ember már nem az ismerőseihez, vagy a rokonaihoz fordul egy kérdéssel, nem tőlük kér tanácsot, hanem megpróbálja megtalálni a választ az interneten. Ma már az online vásárlások legnagyobb része is az internetes keresőkből indul és egyértelmű, hogy azon weboldalak viszik el a felhasználók jelentős részét, melyek a találati lista első oldalán szerepelnek. Akár jó helyeken szerepel weboldala a Google organikus találati listájában, akár nem, egy AdWords kampány akkor is hatékony megoldás lehet, hogy növelje a látogatószámot.

Miért bízza szakemberre AdWords kampánya menedzselését?

Egy Google AdWords kampány során elköltött összeget nem csak a kitűzött cél és az adott témakörben uralkodó verseny erőssége határozhatja meg. Rengeteget számíthat az is, hogy a kampányt létrehoz és az azt kezelő személy mennyire ismeri az apró trükköket, a Google hirdetési rendszerét, egyszóval mekkora szakértelemmel bír ezen a téren. Egy megfelelően beállított és menedzselt Google AdWords kampánnyal Ön pénzt takaríthat meg, hiszen kevesebb hirdetési költség mellett ugyanannyi, vagy még több látogatót hozhat oldalára, mintha a kampányt egy kellő szakértelemmel nem rendelkező személy felügyelné.

Social marketing

A közösségi médiumokon történő kommunikáció ma már az online marketing alapvető és nélkülözhetetlen eszközét képezi. A social marketing lényege tulajdonképpen, hogy minél hatékonyabban próbáljuk meg kihasználni a különböző közösségi platformokban rejlő marketingkommunikációs potenciált.

A közösségi oldalakon keresztül nagyon széles körű fogyasztói réteget érhetünk el és üzeneteinket hatékonyan „fröcskölhetjük szét”. A legfontosabb cél egy valódi közösség kiépítése cégünk, márkán köré. Azonban a közösségi platformokban ennél is több lehetőség rejlik.

Mire használhatjuk a közösségi oldalakat ezen kívül?

  • Brand építés
  • Közösségi Ügyfélszolgálat
  • PR a közösségi oldalakon
  • Social Piackutatást
  • Fogyasztói oktatás
  • Image építés

Webáruház készítés sablonok

 

Az itt található sablonok közül bármelyiket kiválaszthatja, 3 hetes határidővel elkészítjük Önnek, feltöltve a saját tartalmaival, logójával, képeivel.

Minden általunk készített weboldal rendelkezik adminisztrációs felülettel, ami azt jelenti, hogy az elkészítés után szabadon szerkesztheti az összes tartalmat, képet, akciót! (A betanítás az elkészítés része!)

 

A betöltési idő 1-2 perc is lehet, mivel a rendszer sablont vált! Saját tárhelyén a betöltés ennek töredéke (2-3mp)!

 

webshop24 webshop23 webshop22 webshop21
Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben!

 

webshop17 webshop18 webshop19 webshop20
Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben!

 

webshop1 webshop2 webshop3 webshop4
Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben!

 

webshop5 webshop6 webshop7 webshop8
Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben!

 

webshop9 webshop10 webshop11 webshop12
Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben!

 

webshop13 webshop14 webshop15 webshop16
Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben! Tekintse meg élőben!

 

 

Tartalommarketing

A tartalommarketing kifejezéssel egyre gyakrabban találkozni a hazai online marketinggel foglalkozó cégek szolgáltatáspalettáján is. De valójában mi is a tartalommarketing lényege, és miért lehet előnyös, ha erre is áldozunk?

Azt mindenki tudja, hogy ma már közel sem elegendő, ha egy vállalkozás egyszerűen megjelenik weboldalával az interneten és különböző reklámüzenetekkel bombázza a felhasználókat. Mivel a verseny egyre erősebb, ezért a hatékony online értékesítéshez is egyre több eszközt kell bevetnünk. Emellett persze a felhasználói szokások is rengeteg változtak az utóbbi években. Ma már az átlag internetező joggal várhatja el, hogy egy céges weboldalon ne csak a kínált termékek, vagy szolgáltatások listáját érhesse el. Hasznos, értékes és érdekes tartalmat keres. De ha nem is konkrétan ezt keresi, akkor is értékeli, ha ilyennel találkozik.

A tartalommarketing, mint a bizalomépítés eszköze

A tartalommarketing lényege, hogy az értékesítési célú üzenetünknek egy biztos talajt képezzünk az oldalon található hasznos és minőségi információkkal. Egy a weboldalon található szakmai blog, a rendszeresen frissülő tartalmak mind a cég hozzáértését, a témában való jártasságát tükrözik. A cél a bizalomépítés, hiszen az, hogy valaki megpróbál eladni nekem valamit az interneten keresztül még nem feltétlenül jelenti azt, hogy szakmai hozzáértés is társul az értékesítési szándékhoz. A tartalommarketingnek a lényege tehát nem az, hogy közvetlenül eladásokat generáljon, hanem hogy felépítse a felhasználóban a bizalmat irántunk, cégünk iránt.

A tartalommarketing keresőoptimalizálási ereje

Egy a weboldalon futatott, rendszeresen frissülő szakmai blog és az így folyamatosan bővülő releváns tartalom a keresőoptimalizálás szempontjából is hasznos lehet. Ha valóban értékes és érdekes, az adott témához kapcsolódó tartalommal találkozik a felhasználó oldalunkon, akkor nagyobb az esélye, hogy azt megosztja majd különböző közösségi oldalakon, vagy hivatkozik majd rá saját blogjában. Emellett az sem elhanyagolható tény, hogy az érdekes és hasznos tartalmakkal felkelthetjük a felhasználó figyelmét, több időt tölt majd a weboldalunkon, ahol egyéb interakciókat hajt majd végre, vagyis jelentősen javulhatnak a weboldal Google Analytics-es mutatói is. Ezen mutatószámok pedig ma már nagymértékben befolyásolhatják, hogy weboldalunk hol jelenik meg a Google találati listájában egyes kulcsszavakra.

Az oldal tetejére!